قدیمی ترین گونه خرما پیارم صادراتی در کشور به مزایده گذاشته شد!

اما در آن زمان، من یک دسته خرمای مدجول کاملاً پر شده با کره بادام می‌خوردم. مطلقاً هیچ چیز نمی توانست مرا از پا در بیاورد.

اگر به اندازه کافی خرما پیارم صادراتی نمی خورید تا تنوع مورد علاقه خود را داشته باشید، به نفع شماست که شروع کنید.

خرما با بافت کاراملی، پیچیده و لذت بخش، به طور یکسان در غذاهای شیرین و خوش طعم قرار می گیرد، که با همه چیز از بستنی گرفته تا سبزیجات برگ دار همراه است.

و در حالی که با خرید هر خرمایی که به دستتان می‌رسد و مستقیماً در دهانتان می‌ریزید، نمی‌توانید اشتباه کنید، داشتن تمام اطلاعات از جمله مواردی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید، نحوه نگهداری خرما، ضرری ندارد. و راه های خلاقانه برای ادغام آنها در آشپزی شما.

با کمی نمونه برداری و کامی فهیم، چه کسی می داند؟

خرما پیارم

نحوه خرید خرما
خرماها از نظر ظاهری از تنوعی به گونه دیگر متفاوت هستند (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم)، اما به طور کلی، شما می خواهید به دنبال میوه هایی باشید که چاق و براق هستند

نه خیلی چروکیده و نه خیلی چروکیده، اما میانه گلدیلاک خوب. چین و چروک مشکلی ندارد، اما از خرماهایی که به حدی خشک شده اند که به سختی لمس می شوند، خودداری کنید.

همچنین، خرماهای خوب باید از یکدیگر متمایز به نظر برسند و احساس کنند، نه اینکه در یک دانه خرما له شوند.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کرد، کریستال شدن قند است، نشانه ای از پیری (و در نتیجه از دست دادن رطوبت) در خرما که پوست را به صورت لکه هایی سفید می کند.

هنوز هم می‌توانید خرماهایی را بخورید که شکرشان شروع شده است (از روزی که آنها را به خانه آورده‌اید سفت‌تر هستند، اما همچنان خوشمزه هستند)، اما اگر می‌توانید خرما را در آن مرحله بخرید.

می‌توانید انواع رایج‌تر خرما را در اکثر خواربارفروشی‌ها پیدا کنید، اما برای برهی و حلاویس ممکن است لازم باشد به یک بازار تخصصی یا آنلاین خرید کنید.

فراموش نکنید که بازار کشاورزان محلی خود را نیز بررسی کنید و تحقیق کنید تا ببینید آیا مزارع نزدیک شما رشد می کنند و خرما را به پوند می فروشند.