با مصرف مداوم شکلات تک تک در کمتر از سه هفته به وزن دلخواه خود برسید!

البته تمایز تیره و شیر مقدس است.

اما شکلات تک تک، یک شگفتی خوراکی کاملاً مصون از سن، فصول و مدهای در حال گذر صنعت رستوران‌داری است، بدون شک بسیار بسیار بیشتر است.

و نه تنها به این دلیل که تاریخ آن در مه های زمان گم شده است از کشت های کاکائو در رودخانه آمازون در بیش از 6000 سال پیش، به طور کلی با فرهنگ های هزاره ای آمریکای مرکزی و جنوبی در هم آمیخته و اروپا را از قرن شانزدهم فتح کرد: تولید و توسعه به بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ ایتالیایی و بین المللی تبدیل شده است و در همه مقاصد به حضوری ضروری در زندگی همه ما تبدیل شده است.

بله، اما حتی اگر ما هر روز نوار مورد علاقه خود را مصرف کنیم، در واقع چقدر در مورد شکلات می دانیم؟

خیلی کم، درست است. شروع از دستور العمل های مختلف که انواع مختلف آن را در بازار تشکیل می دهند. برای مثال، همان تمایز بین تیره و شیر، بی اهمیت به نظر می رسد، اما اینطور نیست: یک شکلات تلخ منحصراً از خمیر کاکائو، کره کاکائو (بخش چربی) و شکر تشکیل شده است.

شکلات

این همه است، برخلاف نوع شیری که در واقع حاوی شیر است و به همین دلیل نرم‌تر، حل شدن آسان‌تر و حتی شیرین‌تر است، زیرا درصد قسمت تلخ کاکائو به ناچار کاهش می‌یابد.

سپس انواع کمتر معمولی وجود دارد، از شکلات یاقوتی شروع می شود، با رنگ صورتی تحسین برانگیز، که اخیراً توسط شرکت سوئیسی  در بازار معرفی شده است، و شامل استفاده از هیچ رنگی نمی شود: سایه صورتی.

در واقع توسط دانه کاکائویی یاقوتی رنگ خاص که در برزیل و در ساحل عاج رشد می‌کند و با آن تولید می‌شود، به دست می‌آید.

و سپس، بین شکلات خاص مودیکا و شکلات خام، مشابه، شاید، اما با ویژگی های بسیار متمایز: همه با ورق زدن کتاب راهنما در گالری ما کشف می شوند.

فقط و منحصرا حاوی مواد اولیه شکلات، خمیر کاکائو، کره کاکائو و…
01
شکلات تلخ
این فقط و منحصراً حاوی مواد اولیه شکلات است: خمیر کاکائو، کره کاکائو و شکر. برای تعریف تیره، مقدار شکر نمی تواند از 57 درصد کل بیشتر شود.

این شکلات صورتی که تنها در سال های اخیر به عنوان یک کشف جدید توسط شرکت سوئیسی Barry Callebaut ارائه شده است…

شکلات یاقوتی
این شکلات صورتی که تنها در سال‌های اخیر به‌عنوان یک کشف جدید توسط شرکت سوئیسی Barry Callebaut ارائه شده است، ویژگی‌های خود را مدیون خمیر کاکائویی است که با آن تولید می‌شود، که از دانه‌های کاکائویی خاص یاقوتی رنگ که در برزیل و Costa d’ کشت می‌شود، به دست می‌آید.