استفاده از نوره طیبات برای آقایان در عربستان ممنوع اعلام شد!

نوره طیبات را از بین می برد، اما حاوی عصاره آووکادو و عصاره گل رز نیز برای نرم کردن پوست پس از برداشتن مو از روی آن است، همچنین دارای لوسیون مرطوب کننده با روغن آلوئه ورا و جوجوبا برای تنظیم سطح pH در پوست به طوری که فولیکول های مو درشت می شود.

پس از مدت کوتاهی جوانه نزنید.

5-لوسیون کره کاکائو نیر

لوسیون موبر نایر با کره کاکائو غنی

لوسیون نایر کوکو بهترین راه برای از بین بردن موها از ریشه تنها در 3 دقیقه برای روزهای طولانی تر از اصلاح است و بهترین چیز در مورد آن این است که می توان از آن برای از بین بردن موهای پا، بازو، زیر بغل و خط بیکینی استفاده کرد.

همچنین به دلیل فرمول سبکی که پوست را تغذیه می کند و حاوی کره کاکائو و ویتامین E است و هیچ گونه عارضه و دردی برای پوست ایجاد نمی کند، رایحه ای برای آن ناحیه محسوب می شود.

نوره طیبات

بهترین کرم موبر برای نواحی حساس در داروخانه ها

مهار کننده رشد طبیعی مو را متوقف کنید

بسیاری از افراد هستند که از تکرار مداوم روند حذف موهای زائد احساس بی حوصلگی می کنند، به محض استفاده از کرم های موبر متوجه می شوید که در مدت زمان کوتاهی دوباره موها رشد می کنند، اما این کرم بهترین کرم برای رفع موهای زائد دائمی محسوب می شود.

برای دوره های طولانی مدت به این کرم اعلام می شود که موها را به طور قطعی از بین می برد و از رشد مجدد آن جلوگیری می کند اما در واقع بر اساس آزمایشات انجام شده این کرم کاتالیزوری برای جلوگیری از روند رشد سریع مجدد موها می باشد.

کرم موبر ژل ویت پا و بدن

نوع دیگری از کرم موبر Veet است اما برای کل بدن به خصوص پاها و دست ها به جز صورت در نظر گرفته شده است.

این کرم حاوی گروهی از روغن های طبیعی مانند روغن آلوئه ورا و ویتامین E است که موها را از بین می برد، پوست را تسکین می دهد و به آن نرمی می بخشد و از عفونت ها و جوش هایی که بعد از برداشتن مو ظاهر می شود جلوگیری می کند.

همچنین برای پوست های حساس مناسب است و رایحه ای فوق العاده از وانیل و میوه های گل به جا می گذارد. بنابراین می توانیم این کرم شرکت Veet را بهترین کرم برای از بین بردن مو از ریشه بدانیم.