کاربرد های باورنکردنی که صابون گلنار در فروشگاه رفاه در زمینه کاردستی دارد!

صابون نجات دهنده است

علیرغم وحشت ناشی از ابتلا به کرونا، بسیاری از تحقیقات و سازمان بهداشت جهانی توصیه کردند که افراد به مدت 20 ثانیه دست ها را با آب و صابون گلنار در فروشگاه رفاه مکرر بشویند.

د که صابون را عامل ایمنی و از بین برنده ویروس کشنده می کند و هیام الحج می گوید که او با وجود اینکه وسواس زیادی به صابون و نظافت داشت، اکنون صابون را برمی‌دارد، انگار دارد نجات‌دهنده‌ای برمی‌دارد، اما فکر نمی‌کرد که به قول خودش یک «معتاد صابون» شود و به همین دلیل است که شروع به تماشای ویدیوهای ساخت آن در خانه کرد و صفحات آن را در شبکه های اجتماعی دنبال کرد، اما از واکنش شیمیایی بین نمک سودا و روغن ها می ترسید، بنابراین هنوز سعی نکرده آن را در خانه بسازد، اما آن را از دوستانی که کارشان هستند خریداری می کند.

او اعتماد می کند و رایحه ها و روغن های خاصی را به آنها توصیه می کند.

«و داونی که بیماری بود» درباره ایده ساخت صابونی که روغن ها و چربی ها را پاک می کند و همچنین فهرست بی پایانی که باعث کثیفی می شود نیز صادق است. در اصل از روغن ساخته شده بود و هر زمان که روغن از آن استفاده می شد. کیفیت خوب، صابون لوکس بود.

صابون گلنار در فروشگاه رفاه

مریم قانسو سازنده صابون خانگی دلیل اصلی بی احترامی خود را اطمینان از کیفیت صابون می داند و از روغن زیتون خالص استفاده می کند و عطرها و روغن های زیادی مانند لورل، گلیسیرین، نعناع، ​​سبزیجات، کنجد به آن اضافه می کند.

بابونه و جوانه گندم و نارگیل و جوجوبا و همچنین گاهی گیاهان دارویی و دانه چیا و شهد زنبور عسل را اضافه می کند و علاوه بر صابون بلدی معروف صابون مخصوص شستن صورت می سازد.

مریم که قبلاً خیاطی می کرد، هر ساله در دوره های آموزشی صنایع دستی آموزش می بیند و دو دوره صابون سازی را گذرانده است و می گوید برای جلوگیری از آسیب ناشی از سود سوزآور و نام علمی آن اقدامات لازم را انجام می دهد.

هیدروکسید سدیم است و از «بن ماری» یعنی «حمام» نیز استفاده می‌کند و مواد صابون را مستقیماً روی آتش قرار نمی‌دهد و آب مقطر و روغن‌ها را اضافه می‌کند.

درست کردن دو کیلوگرم صابون نیم ساعت طول می کشد که روز بعد می توان از آن استفاده کرد، اما توصیه می شود آن را به مدت یک ماه نگه دارید تا اسیدیته صابون کاهش یابد، زیرا هر چه صابون قدیمی تر باشد کیفیت آن بالاتر است.