پسری به دلیل نخریدن میوه خشک برای پدرش کشته شد

از نظر غذاهای آسان و در دسترس، میوه‌ها یکی از ساده‌ترین خوراکی‌هایی هستند که گرسنه شما را به دست می‌آورد میوه خشک موز  یک میان وعده خوشمزه هستند وقتی که میوه تازه در دست ندارید!

آن‌ها مملو از مواد مغذی هستند و محتوای قند طبیعی آن‌ها را برای بچه‌ها و بزرگسالان جذاب می‌کند بعلاوه، استفاده از آنها به عنوان چاشنی سالاد یا افزودنی به غذاهای دیگر یا حمل و نقل در سفرهای جاده ای اگر در حال حرکت هستید، آسان است.

میوه‌های خشک زیر طعم بسیار خوبی را در انواع غذاها دارد، هرچند شایان ذکر است که همه آنها به‌خاطر خود میان‌وعده‌های عالی درست می‌کنند به خواندن لیست ما از میوه های خشک مورد علاقه ما ادامه دهید.

زردآلو خوشمزه اما نه خیلی شیرین، یکی از محبوب ترین میوه های خشک است و آنها سرشار از ویتامین A و بتاکاروتن هستند و اکثر فروشگاه های مواد غذایی آنها را حتی خارج از مناطقی که در آن رشد می کنند ذخیره می کنند.

اما بهترین ویژگی آن‌ها اندازه‌شان است، زیرا می‌توانید هر زردآلو خشک را در دهان خود بپاشید تا یک میان وعده کامل به اندازه لقمه بگیرید.

آلو یک نام جایگزین برای آلوی خشک است که هسته آن حذف شده است متراکم و مرطوب هستند، به راحتی می توان آنها را در یک کیسه کاغذی حمل کرد و مقدار زیادی طعم را در هر میوه بسته بندی کرد.

آلو سرشار از ویتامین‌های B و K و مواد معدنی است و محتوای فیبر غذایی بالای آن، آن را به یک ماده مورد علاقه برای اهداف ملین تبدیل می‌کند.

کشمش بسیار کوچکتر از آلو اما از نظر بافت مشابه یکی دیگر از میوه های خشک مورد علاقه جهان است.

این خوراکی‌های کوچک تقریباً به هر شکلی به‌خوبی سرو می‌شوند، از جمله به‌عنوان چاشنی سالاد، بخشی از یک مخلوط سالم دنباله‌دار، یا ترکیب آن در سرخ‌کرده یا سایر خوراکی‌های آسیایی.

برای یک میان وعده کلاسیک بعد از مدرسه با کره بادام زمینی و کرفس مورد علاقه خود ترکیب کنید.