پارچه رومبلی یزد که بعد از هر بار شستشو مقاوم تر می شود!

طرح، رنگ و اندازه مبل از قبل مشخص شده است، اما پارچه مبل چطور؟ آیا یادتان افتاد که این مورد را در لیست قرار دهید؟ جزییاتی که گاهی اوقات مورد توجه قرار نمی گیرد، اما نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق دارد، زیرا نه تنها زیبایی روکش، بلکه مهمتر از همه، عملکرد، مقاومت و دوام آن بستگی دارد.

برخی از پارچه رومبلی یزد راحت‌تر کثیف می‌شوند، برخی دیگر گرما را حفظ می‌کنند، در حالی که پارچه‌هایی هستند که باید دور از حیوانات خانگی و افراد آلرژیک نگهداری شوند.

واقعیت این است که هیچ پارچه ای وجود ندارد که بتوان آن را به عنوان “بهترین پارچه مبل” تعریف کرد، فقط انواع مختلفی وجود دارد که بهتر از واقعیت با واقعیتی سازگار می شوند. به همین دلیل بسیار مهم است که نیازهای خود را مشخص کنید تا از آنجا پارچه ایده آل را انتخاب کنید.

پارچه رومبلی یزد

در زیر انواع اصلی پارچه مبل که در حال حاضر استفاده می شود و ویژگی های آنها را بررسی کنید:

انواع پارچه مبل و نکاتی در مورد نحوه انتخاب بهترین آن برای خود

1. شنیل
شنیل که از نخ های پنبه، پشم و ابریشم تشکیل شده بود، یکی از پرمصرف ترین پارچه های مبل تا زمان ورود جیر بود. مشخصه شنیل پارچه مبل محکم و بادوام است.

بافت نرم و چین‌های ایجاد شده توسط الیاف آن، معمولاً با ظاهر شطرنجی یا خط‌دار نیز از ویژگی‌های بارز شنیل است.

با این حال، همین چین ها برای افراد مبتلا به آلرژی مشکل ساز هستند، زیرا تمایل به تجمع گرد و غبار اضافی دارند. تمیز کردن مبل شنل نیز کمی پیچیده است، زیرا پارچه به راحتی گرد و غبار را جمع می کند و همچنان دارای عامل تشدید کننده جذب سریع مایعات است که می تواند باعث ایجاد لکه های غیرقابل برگشت روی مبل شود.

بافت شنیل نیز برای کسانی که در خانه حیوانات خانگی دارند مناسب نیست، زیرا علاوه بر انباشته شدن خز، پارچه به راحتی با اصطکاک ناخن سگ و گربه فرسوده می شود.

اکنون چند پروژه دکوراسیون را ببینید که روی استفاده از شنل برای مبل شرط بندی می کنند:

فوق العاده راحت و نرم، این مبل شنل دعوتی به روزهای استراحت است.

این مبل شنل فوق العاده راحت و نرم، دعوتی برای روزهای استراحت است.