نوعی قابلمه استیل نیولایف که کمتر از یک ساعت غذا را برای شما آماده می کند!!

اگر خواننده همیشگی وب‌سایت من هستید، احتمالاً از قبل کمی در مورد غذاهای سالم و غذاهای سمی که باید اجتناب کنید می‌دانید، اما آیا تا به حال ایده‌ای در مورد ظروف آشپزی داشته‌اید؟

آیا در حال حاضر از ظروف آشپزی غیر سمی استفاده می کنید؟ باید هشدار بدهم؛ محصولاتی که برای طبخ غذاهای سالم به صورت روزانه استفاده می کنید می توانند سمی باشند!

ما در عصر راحتی و سرعت زندگی می کنیم. ما از ذوب کردن مقداری کره یا روغن نارگیل در قابلمه استیل نیولایف خودداری می کنیم و به همین دلیل تابه های نچسب را برای غذا ترجیح می دهیم. برخی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین مارک‌ها غیرچسبنده هستند و حاوی مواد شیمیایی هستند که با مشکلات عمده سلامتی از جمله سرطان مرتبط است.

مطمئنم قبول خواهید کرد که استفاده از ظروف ناسالم برای طبخ غذای سالم منطقی نیست. آیا اجاق گاز شما مسمومیت دارد؟ مهم ترین چیزی که باید از آن اجتناب کنید، ظروف سمی است، و بیایید با هم نگاهی به امن ترین ظروف آشپزی که باید از امروز شروع کنید بیاندازیم!

قابلمه استیل نیولایف

چرا گلدان مهم است؟

قابلمه ها و تابه های شما کاری را که باید انجام دهند انجام می دهند یا ممکن است فکر کنید خوب هستند زیرا گران هستند، اما آیا واقعا از ظروف آشپزی سالم استفاده می کنید؟

برای مثال آیا می دانید با استفاده از قابلمه و تابه های نچسب برای گرم کردن غذا می توانید سلامت خود را به خطر بیندازید؟ درست است. ظروف نچسب همیشه حاوی یک ماده شیمیایی مصنوعی به نام اسید پرفلوروکتانوئیک هستند که به نام های PFOA یا C8 نیز شناخته می شود.

به گفته انجمن سرطان آمریکا، “PFOA به دلایل بهداشتی و محیطی به طور بالقوه می تواند برای مدت طولانی در بدن انسان و محیط باقی بماند.

مطالعات نشان داده اند که سطح آن در خون همه افراد در سراسر جهان بسیار پایین است. “مطالعات روی حیوانات ارتباطی بین قرار گرفتن در معرض PFOA و توسعه سرطان پیدا کرده‌اند.