نوعی سرامیک چرمی به در آن سیستم گرمایشی و سرمایشی نصب می کنند!

در اینجا ما دو گزینه بسیار شیک برای کف سرامیکی برای اتاق نشیمن به شما ارائه می دهیم:

سیمان
در میان گرایش‌هایی که در سال‌های اخیر بیشترین تأثیر را در خانه داشته‌اند، فضاهایی با الهام از صنعت پیدا می‌کنیم.

هدف “نمای سیمانی” ایجاد محیط هایی بر اساس مدرنیته، با قدرت و شخصیت زیاد در اتاق است.

با الهام از زیبایی شناسی استودیوهای مینیمالیستی باورنکردنی در منهتن، تصمیم گرفتیم Fancy را طراحی کنیم: کاشی سرامیکی با ظاهری سیمانی که فضاها را بین متانت سیمان و شیرینی لمس آن متعادل می کند. کاشی مناسب برای کف و دیوار اتاق نشیمن.

سرامیک چرمی همیشه یک شرط مطمئن برای پوشاندن کف اتاق نشیمن با کاشی های سرامیکی است. گزینه ای تمیز، مقاوم، جاودانه و با ترکیب آسان که فضای مهمی مانند اتاق نشیمن را با نور و پیچیدگی پر می کند.

در میان آخرین شرط‌بندی‌های ما، می‌توانید بین Calacatta Superwhite و Perlanova انتخاب کنید، دو تیله با فرمت بزرگ که با آن فضا را با ظرافت رگ‌های آن پر خواهید کرد.

سرامیک

کف سرامیک برای آشپزخانه
آشپزخانه قلب خانه است، محیطی که باید از آن مراقبت کرد و مواد آن باید مقاوم بوده و به راحتی تمیز شوند تا در برابر حرکت روزمره مقاومت کنند.

هر روز بیشتر روی دکوراسیون این اتاق بسیار خاص در خانه سرمایه گذاری می شود و نمونه های فوق العاده ای از ترندهای آشپزخانه دریافت می کنیم.

آیا به دنبال یک کف سرامیکی جدید برای آشپزخانه هستید؟ به خواندن ادامه دهید.

شش ضلعی ها
رنگ‌ها و شکل‌های جدید در کف‌های سرامیکی آشپزخانه هرگز ما را شگفت‌زده نمی‌کنند. شش ضلعی یکی از شیک ترین قالب های کاشی و سرامیک است. آنها مدرنیته را منعکس می کنند و پویایی را به اتاق ارائه می دهند.

در سری جدید ما در شیکاگو می‌توانید این نمونه فوق‌العاده را با رنگ‌های نخی زیتونی و سفید بیابید، اما می‌توانید هر یک از هفت رنگ آن را ترکیب کنید، آیا جرات دارید؟