مصالح ای که برای تولید سبد حصیری به کار رفته است!

سبد مصالح و ساخت و ساز
سبک بودن و استحکام سبد های حصیری پس از بافته شدن آنها را به محصولی با کیفیت نسبت به بسیاری دیگر تبدیل می کند. آنها را می توان از مجموعه ای از مواد مختلف آلی یا مصنوعی ساخته شده است. سنت گرایان مانند سبدهایشان که از مواد آلی ساخته می شوند.

با این حال، بسته به نحوه استفاده از آنها، سبد حصیری های رزین برای استفاده در داخل و خارج از خانه محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

سبد چوبی حصیری را می توان با استفاده از هر ماده انعطاف پذیر بلندی که می توان بافته کرد درست کرد. برخی از مواد مانند نی حصیری قبل از استفاده باید در آب خیس شوند تا نرم شوند.

در غیر این صورت ترک می خورد و می شکند. در نهایت، هر چیزی که استفاده می شود باید انعطاف پذیر باشد تا بتوان آن را بافته کرد، به خصوص زمانی که بافت سفت است.

در آماده سازی برای شروع بافتن سبد حصیری، یک ته و یک قاب باید با پره هایی ایجاد شود که از بافنده ها برای بستن و سفت کردن سبد به یکدیگر استفاده شود.

برای یک سبد گرد معمولی که به صورت عمودی می‌نشیند، پره‌ها یا به اصطلاح میله‌ها، قطعات عمودی در حال اجرا هستند که به موجب آن بافندگان قطعات افقی در حال اجرا هستند که دور پره‌هایی بافته می‌شوند که کناره‌های سبد را پر می‌کنند و همه آن را می‌آورند. با یکدیگر.

  • منابع:
    1. Wicker Baskets Have Many Uses Then and Now
  • تبلیغات: 
    1. توزیع باکیفیت ترین ماست صادراتی

    2. بازار خرید عسل کنار ایرانی

    3. مراکز توزیع سیب زمینی لوکس صادراتی

    4. فروش بهترین موکت اداری