لوبیا چشم بلبلی در بازار سراسر کشور با رنگ قرمز عرضه شد!

لوبیا چشم بلبلی منبعی حیاتی از ریزمغذی‌ها، پروتئین‌ها، اسیدهای آمینه، آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که دارای مزایای بی‌شمار ایمنی درمانی و تغذیه‌ای است.

لوبیا چشم بلبلی در بازار اغلب در سیستم‌های کشت مخلوط برای ارائه مزایای چند عملکردی یک غلات مغذی، به عنوان یک محصول علوفه‌ای و به‌عنوان وسیله‌ای برای بهبود حاصلخیزی خاک استفاده می‌شود.

نکته مهم این است که در حفاظت از محیط زیست کشاورزی مفید است.

این عمدتا به عنوان یک محصول بین محصولات غذایی دیگر برای تقویت حاصلخیزی خاک و افزودن مواد مغذی به خاک تخریب شده از طریق خاصیت تثبیت نیتروژن آن استفاده می شود.

لوبیا چشم بلبلی

فرض بر این است که لوبیا چشم بلبلی می تواند حدود 337 کیلوگرم نیوتن را برطرف کند.

میانگین افزودن/مشارکت نیتروژن به خاک در مرحله رشد و نمو لوبیا چشم بلبلی در محدوده 40 تا 80 کیلوگرم نیوتن است. در هکتار و گاهی تا 200 کیلوگرم نیوتن.

همچنین، به عنوان یک گیاه پوششی یا گیاهی برای جلوگیری از فرسایش مفید است. به سرکوب علف های هرز کمک می کند. و همچنین به حفظ رطوبت کمک می کند.

یکی دیگر از مزیت های کلیدی تولید لوبیا چشم بلبلی این است که وقتی به عنوان یک محصول میان زراعی با سایر محصولات استفاده می شود، باعث رشد میکروارگانیسم های مفید خاک و کاهش استفاده از مواد شیمیایی کشاورزی مصنوعی می شود.

از نظر اهمیت، تولید لوبیا چشم بلبلی کمک قابل توجهی به بهره‌وری اقتصادی و پایداری محیطی در آفریقا می‌کند.