لامپ لوستر فیلامنتی باعث سوختگی کودک 3 ساله شد!

چراغ های LED برای لوستر
روند فعلی در توسعه تجهیزات فنی و طراحی داخلی نشان می دهد که آینده با لوسترهای LED خواهد بود. تصویر لوسترهای آشنا مانند اصل نورپردازی در حال تغییر است. چراغ های LED سرعت و جهت توسعه بیشتر طراحی داخلی را تا حد زیادی تغییر داده اند. علاوه بر این، این لامپ ها تفاوت های چشمگیری در طول عمر و مصرف انرژی دارند.

تاریخ ظهور

در ابتدا، از دیدگاه ما، لامپ لوستر فیلامنتی یک ساختار سقفی است که در آن لامپ هایی با درجات مختلف قدرت ساخته می شود.

بعدها، با ظهور لامپ های بهبود یافته، امکان انتخاب درجه بندی و رنگ نور فراهم شد. اکنون لوستر سقفی چیزی کاملاً نامحدود در قابلیت های خود است.

لامپ لوستر فیلامنتی

دیودهای ساطع کننده نور اساساً روش جدیدی برای تولید انرژی دارند، آنها به راحتی در خانه ما به جای لامپ های رشته ای آنی سازگار می شوند.

اختراع جدید زمانی ممکن شد که اولین اکتشافات مواد نیمه هادی جدید در دنیای علمی ثبت شد. در سال 1996، اولین سری از دیودهای ساطع نور آبی در ژاپن منتشر شد، اما آنها چیزی بیش از چراغ های نشانگر نبودند.

چندین سال طول کشید تا لامپ های مناسب برای وسایل روشنایی مورد نیاز ساخته شوند.

معرفی فن آوری های جدید به دنیای به سرعت در حال توسعه دشوار نبود. مزایای آشکار در کار، سهولت نصب و عمر طولانی نقش مثبتی ایفا کرد و اکنون در دنیای مدرن افراد کمی از سایه های رنگین کمانی رنگ یا امکان کنترل رادیویی شگفت زده می شوند.

لامپ های ال ای دی برای لوسترها از نظر فناوری و طراحی به یک پیشرفت مورد انتظار تبدیل شده اند. این روش نورپردازی باعث کاهش بار حرارتی و “پنهان کردن” دستگاه روشنایی به طور مستقیم در سقف شد.

این واقعیت که تا همین اواخر فقط می توانستیم او را در فیلم های خارق العاده ببینیم، از قبل در قفسه های فروشگاه های ما موجود است.