ساخت بهترین شیرآلات بهداشتی در جهان!

علاوه بر مقیاس پذیر بودن برای کاربردهای مختلف، طراحی مکانیکی شیرآلات بهداشتی ایرانیان به طور ذاتی حداکثر تنشی را که می توان روی لوله انعطاف پذیر اعمال کرد، محدود می کند، زیرا شکاف بین اجزای گیره فعال و غیرفعال ثابت است و هرگز زیر آستانه از پیش طراحی شده قرار نمی گیرد.

این باعث افزایش طول عمر لوله و کاهش تأثیر آسیب بر ویژگی های جریان خروجی می شود. به عنوان مثال، حداقل آستانه بسته شدن برابر با دو برابر ضخامت دیواره، و حداکثر دقیقاً برابر با ضخامت لوله غیر فشرده با قطر خارجی ممکن است به عنوان ورودی طراحی برای به حداقل رساندن استرس بیش از حد بر روی لوله شیرآلات اهرمی استیل استفاده شود.

اجرای پروفیل فشرده سازی متغیر پیوسته امکان سفارشی سازی سوپاپ را فراهم می کند تا با مشخصه جریان یک پیکربندی یا کاربرد لوله فشار خاص مطابقت داشته باشد.

بنابراین سطح سفارشی‌سازی فقط توسط فرآیند تولیدی که برای تولید شیر استفاده می‌شود محدود می‌شود.

از طریق ارزیابی تجربی رابطه بین نرخ جریان یا فشار یا نیروی خروجی و انسداد لوله شیرآلات اهرمی پلاستیکی، ممکن است پروفیل برای ارائه هر پاسخ دلخواه با زاویه شفت در محدوده کاری مورد نظر بهینه شود.

یک نمونه طرح بهینه سازی، برای تولید خروجی نرخ جریان متغیر خطی، در بخش ارائه شده است.

به منظور بهینه سازی نمایه تراکم برای مطابقت با نیازهای یک برنامه خاص از نظر وضوح نرخ جریان و خطی بودن، برای در نظر گرفتن پاسخ غیر خطی فشرده سازی لوله شیرآلات توکار در مقابل نرخ جریان تنظیم شد.

  • منابع:
    1. A Compression Valve for Sanitary Control of Fluid-Driven Actuators
  • تبلیغات: 
    1. 5 تکنیک جدید برای امید به زندگی بیشتر!
    2. مردی با استفاده از نبات بنزین درست کرده است!
    3. تاثیر استفاده از نخود در ذوب کردن شمش طلا!
    4. بزرگترین زیره جهان به اندازه خربزه مشهدی