دزد 100 تن کشمش پلویی طلایی توسط پلیس دستگیر شد

کشمش پلویی طلایی همیشه به عنوان یک میان وعده ساده و راحت برای ناهارخوری بچه ها شناخته شده است. یک جعبه کوچک کشمش که می تواند در یک ظرف کوچک جا شود و در دمای اتاق نگهداری شود، رویای یک مادر برای یک میان وعده آسان است.

با این حال، با افزایش رسانه ها در مورد شکر به ویژه در زمان معرفی مالیات بر شکر، سؤالاتی مطرح شده است که آیا کشمش واقعاً برای بچه های ما مفید است؟ بنابراین، در این مقاله به این می پردازیم که آیا کشمش واقعاً یک میان وعده مغذی برای کودکان است یا خیر.

کشمش انگور کم آبی است و با حذف آب، مواد مغذی غلیظ می شوند به دلیل فرآیند کم آبی و در نتیجه غلظت مواد مغذی، سطح قند موجود در کشمش بسیار بالاتر از حد انتظار است. با این حال، سایر مواد مغذی نیز غلیظ هستند و برای رشد و سلامت کودکان کلیدی هستند.

مواد مغذی موجود در کشمش که برای رشد و سلامت کودکان کلیدی هستند کشمش به دلیل داشتن سطح بالایی از فیبر شناخته شده است فیبر آزاد شدن انرژی را تنظیم می کند و باعث می شود برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید.

اگر در طول روز به عنوان میان وعده مصرف شود به کودک شما اجازه می دهد سطح انرژی را متعادل نگه دارد و بیش از حد گرسنه نشود آموزش و فعالیت ها را بهینه می کند همچنین می تواند هضم غذا را تنظیم کرده و از یبوست و بیماری جلوگیری کند.

کشمش منبع عالی ویتامین B و آهن است. آهن می تواند از کم خونی، سرگیجه و خستگی جلوگیری کند به کودکان شما کمک می کند در طول روز فعال بمانند. ویتامین B برای سلامتی و تندرستی ضروری است – کمک به بسیاری از جنبه‌ها مانند بینایی، اشتها و سطح انرژی یک ویتامین فوق‌العاده برای کودکان شما.

کشمش منبع عالی آنتی اکسیدان ها از جمله فنل است. اینها از سلامت قلب و فعالیت سلولی حمایت می کنند. مصرف خوب اینها از سیستم ایمنی بدن شما حمایت می کند.

در شرایط فعلی کووید، قوی نگه داشتن سیستم ایمنی کودکان برای لذت بردن از زندگی، رفتن به مدرسه و بازی با دوستان ضروری است و کشمش از این امر حمایت می کند.