تنها با چسب سیلیکون نسوز در منزل کاردستی های فانتزی بسازید!

سیلیکون های پزشکی دو قسمتی

چسب سیلیکون نسوز دو بخشی از جمله چند منظوره‌ترین ترکیبات پلیمری هستند که در دستگاه‌های پزشکی به‌ویژه در حوزه الکترونیک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آنها به خوبی به انواع مواد زیرلایه می چسبند و در طیف وسیعی از دماها کار می کنند.

علاوه بر این، آنها محافظت عالی در برابر مواد شیمیایی، رطوبت، شوک و لرزش مکانیکی ارائه می دهند.

این ویژگی‌ها، چسب‌های دو بخشی را به اولین انتخاب برای استفاده در انواع عملکردها در الکترونیک پزشکی، از جمله اتصال، آب‌بندی، گلدان، کپسوله‌سازی و پوشش قطعات الکترونیکی تبدیل می‌کند.

در واقع، سیستم‌های سیلیکونی دو بخشی معمولاً برای مونتاژ وسایل پزشکی، الکتریکی، الکترونیکی، نوری و غیره انتخاب می‌شوند.

چسب سیلیکون

تولیدکنندگان می‌توانند چسب‌های سیلیکونی پزشکی دو بخشی را پیدا کنند که ویسکوزیته فوق‌العاده پایینی را ارائه می‌دهند و ماده مؤثری را برای گلدان و کپسوله‌سازی فراهم می‌کنند.

در نتیجه، این مواد به طور معمول در کاربردهای بسته بندی پزشکی از جمله پوشش تخته، انواع گلدان، درب و مهر و موم محفظه، مونتاژ LED و موارد مختلف استفاده می شوند.

تولیدکنندگان همچنین می‌توانند چسب‌های سیلیکونی پزشکی دو بخشی را بیابند که برای برآورده کردن الزامات مونتاژ منحصر به فرد برای اتصال ساختارهای پیچیده یا حتی تشکیل پیوند در رابط‌هایی با دسترسی کم یا بدون دسترسی به هوا طراحی شده‌اند.

چنین سیستم‌های دو بخشی که به طور گسترده در دستگاه‌های پزشکی استفاده می‌شوند، انعطاف‌پذیری بالا و مقاومت دمایی عالی را که معمولاً برای آن کاربردها مورد نیاز است، ارائه می‌دهند.

آنها با تست USP کلاس VI و ISO 10993-5 برای سمیت سلولی مطابقت دارند و ویژگی های عملکرد قوی را ارائه می دهند.

عمر کاری فوق‌العاده طولانی آنها به عملیات مونتاژ دقیق کمک می‌کند و به آسانی در دمای اتاق یا در دمای بالا برای زمان‌های پخت سریع‌تر پخت می‌شوند.

این سیستم‌های دو قسمتی پس از پخته شدن، با توانایی خود در مقاومت در برابر چرخه حرارتی شدید، لرزش و شوک، تنش را برای مجموعه پیوند داده شده کاهش می‌دهند.