تاثیرات مثبت نمک صورتی بر روی زندگی اشخاص!

هر سال نمونه گزارش عملکرد، گرایش‌های غذایی جدید ظاهر می‌شود و مواد تازه آشپزخانه مورد توجه ما قرار می‌گیرد. با افزودن روغن های مختلف به نمک ها، بسیاری از افراد رژیم غذایی و عادات خود را تغییر می دهند تا تا حد امکان سالم باشند و هر چیزی که برای سلامتی آنها مضر باشد را حذف می کنند. اما آیا می‌توانیم به معرفی‌های جدید اعتماد کنیم؟ یکی از نمونه‌های اختلاف نظر مداوم در مورد فواید واقعی این غذاها برای سلامتی، نمک صورتی است که گاهی به عنوان «نمک هیمالیا» شناخته می‌شود. یک پیمانه نمک ممکن است غذا را بالا بیاورد یا آن را خراب کند. بدون این جزء حیاتی، غذای ما ملایم و بی مزه خواهد بود.

نمایندگی آراد برندینگ و نمک صورتی هیمالیا در سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. رنگ استثنایی داره همچنین، آن را به راحتی در خواربارفروشی ها و فروشگاه های مواد غذایی خاص در دسترس است. با گذشت زمان، بسیاری از قفسه‌های آشپزخانه را دیده‌ایم که با بطری‌های پر از کریستال‌های صورتی دوست‌داشتنی تزئین شده‌اند، اما آیا این چیزی است که به دنبال آن هستیم؟ بیایید نگاهی بیندازیم.

نمک صورتی هیمالیا چیست؟ این سوال بسیار پرسیده خواهد شد و افراد زیادی به دنبال جواب آن نیز می روند.
نمک صورتی هیمالیا یک نمک صورتی رنگ است که از معدن نمک خهورا در استان دورافتاده پنجاب پاکستان در جنوب اسلام آباد در نزدیکی هیمالیا جمع آوری شده است. معدن نمک خهورا یکی از بزرگترین و قدیمی ترین معادن نمک جهان است. سنگ نمک صورتی رنگ خود را از ناخالصی های موجود در نمک به دست می آورد. از سال 1200، نمک صورتی هیمالیا استخراج شده و به طور سنتی برای تهیه و نگهداری آشپزی استفاده می شود.

نمونه نامه استعلام قیمت از شرکت، نمک حاوی 98 درصد کلرید سدیم است که از نظر شیمیایی مشابه نمک خوراکی است. پتاسیم، منیزیم و کلسیم نیز در نمک صورتی فراوان هستند. در حالی که بسیاری از مردم از نمک هیمالیا به جای نمک خوراکی استفاده می کنند، برخی از محققان دریافته اند که این نمک فاقد ید، یکی از مهم ترین مواد تشکیل دهنده هر نمک است.

  • منابع:
    1. Himalayan Pink Salt: Usage, Benefits, and Side Effects
  • تبلیغات: 
    1. کفش اسپرت که موزیک پخش می کند
    2. مدل کاشی سرامیک | واردکننده نمونه های برتر محصولات ساختمانی

    3. خرید ساعت دیواری بدون صدا روانگرد تارا

    4. بهترین کود برای رشد سریع درخت | بازار فروش انواع کود شیمیایی