تاثیرات شومیز دامن بر روی مد!

شومیز دامن ها در رنگ های مختلفی وجود دارند. هنگامی که یک لباس دامن را کنار هم می چینید، چرخ رنگ را در نظر بگیرید. تقریباً هر رنگ خنثی را می توانید با هر دامنی بپوشید. وقتی شروع به ترکیب رنگ های دیگر می کنید، به چرخه رنگ نگاه کنید. مستقیماً از رنگ اصلی دامن عبور کنید و رنگ مخالف را پیدا خواهید کرد. یک فاصله را به چپ یا راست حرکت دهید و انتخاب کنید که آن رنگ را با دامن بپوشید.

تاریخچه و ریشه دامن
مردان مصر باستان اولین دامن ها را می پوشیدند و آنها را شندیت می نامیدند. این دامن‌ها که بسیار شبیه دامن‌های امروزی هستند از پارچه کتان محلی ساخته شده‌اند.

لابستر از فواید و خواص زیادی برخوردار است اما به دلیل قیمت گرانی که دارد از فروش پایینی برخوردار می باشد.

افراد ثروتمند دامن های بسیار نازک می پوشیدند در حالی که مردان طبقه کارگر گزینه های ساخته شده از مواد ضخیم تر را می پوشیدند. این دامن ها برای آب و هوای مصر عالی بودند.

در اواخر قرون وسطی، همه پوشیدن دامن و جوراب زنانه شیک را متوقف کردند، و تا اواخر دوره ویکتوریا، زمانی که زنان دوچرخه‌سواری و اسب‌سواری آن‌ها را با کاپشن می‌پوشیدند، دیگر محبوب نشدند.

برخی از اولین دامن‌هایی که در این دوره پوشیده شدند دامن‌های زنگوله‌ای بودند که در حدود سال 1850 رایج شدند و دامن‌های نامتقارن که در سال 1870 مرسوم شدند. یکی دیگر از گزینه‌های رایج دهه 1800، دامن dirndl بود که در “صدای موسیقی” دیده می‌شود. زنانی که در دامن های شلوغ ایستاده اند زیرا طراحی دامن به آنها اجازه نمی دهد راحت بنشینند.

تعبیر خواب سیب زرد در زمان قدیم توسط افراد زیادی نیز به انجام می رسیده است اما امروزه این مسئله تغییر پیدا نموده است.

  • منابع:
    1. 40+ Types of Skirts for Women and Men – Combinations & Ideas
  • تبلیغات: 
    1. پخش عمده حوله ماندگار در شیراز
    2. فروش گلدان پلاستیکی در کرج

    3. کفش اسپرت سفید دخترانه مردانه

    4. قیمت فروش کفپوش سه بعدی