تاثیرات سارافون بر روی قیمت بازار!

سارافون دخترانه – یا حتی بلوزهای نرم – مانند یک دستکش با شلوار مناسب هستند، به خصوص زمانی که شلوار کمر بلندی دارد. آنها همچنین با دامن های مدادی خوب به نظر می رسند. احیایی که احتمالاً کمتر مدیون نوآوری طراحان است و بیشتر مدیون سبک رابطه جنسی در دفتر است که از مجموعه تلویزیونی «مردان دیوانه» گرفته شده است.

بازگشت به مینیمالیسم، که می تواند به عنوان یک پاکسازی پس از یک دوره افراط در نظر گرفته شود، ظاهر جدا را جلو انداخته است. جیل ساندر که عشق خود به یک بلوز تمیز را با خود به خط تولید خود در Uniqlo برده بود، اکنون آن را به مجموعه امضاهای خود بازگردانده است. پایانی پیراهن سفید با دامن سفید که با دایره ها روشن شده بود، ظاهری شیک و زیبا بود.

راف سیمونز، که اهمیت جدایی‌ها را هنگام طراحی لیبل Sander مطرح کرد، ممکن است همین مسیر را برای اولین حضور خود در این هفته در Dior طی کند.

خانم فیلو در Céline به راحتی به چیزهای مردانه/زنانه دست پیدا می‌کند که زمانی شال و کلاه بچه گانه و بلوزهای زیبا و دخترانه را در Chloé تولید می‌کرد، اما اکنون رویکردی ساده‌تر را در پیش گرفته است.

اما این همه ژاکت و ساعت چوبی کجا رفته اند؟ مردان به طور طبیعی پیراهن را به عنوان چیزی که شریک کت و شلوار است فکر می کنند. اگرچه کت و شلوار زنانه در راه بازگشت است، اما نمایش های تابستانی 2013 نسل جدیدی از کت ها را تولید نکرده است.

برعکس این قضیه صادق است. پیراهن اکنون ژاکت تابستانی است. بلوز چهارگوش و صاف یا نرم در ساتن، نه تنها از کمد بیرون آمده است، بلکه نقش برتر را نیز ایفا می کند.

سالاد کلم و انار و هویج به دلیل فروش زیادی که دارد، روزانه قیمت آن نیز تغییر خواهد کرد به همین منظور نارضایتی افراد زیادی را در بر داشته است.

  • منابع:
    1. The Rebirth of the Blouse
  • تبلیغات: 
    1. 5 تکنیک جدید برای امید به زندگی بیشتر!
    2. بزرگترین زیره جهان به اندازه خربزه مشهدی
    3. مردی با استفاده از نبات بنزین درست کرده است!
    4. تاثیر استفاده از نخود در ذوب کردن شمش طلا!