بکار بردن پارچه تدی طرح دار برای دوختن لیف پسرانه!

پارچه های بسیار زیادی در بازار وجود دارد که در تولید لباس، کیف، کفش و سایر وسایل، فرش و مبلمان استفاده می شود.
انواع پارچه و کاربرد آنها:
پارچه ها از جمله موادی هستند که در بسیاری از مواردی که ما به صورت روزانه از آنها استفاده می کنیم گنجانده شده است.الیاف به دو دسته الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی تقسیم می شوند که منجر به انواع، اشکال و رنگ های پارچه می شود.

پارچه تدی طرح دار در صنعت پوشاک به طور کلی و مبلمان و همچنین در صنعت مبلمان مانند مبل، فرش و … استفاده می شود.در ادامه با ما همراه باشید.

انواع پارچه به تفصیل:
انواع پارچه هایی که الیاف از آن ها وارد صنعت یا الیاف طبیعی می شود را با جزئیات به شما عزیزان نشان خواهیم داد.

پارچه های طبیعی:
پارچه های طبیعی شامل نخ هایی با منشاء حیوانی یا گیاهی یا الیافی از پوست حیوانات است و نخ ها نیز از گیاهان و ساقه آنها ساخته می شوند.

پارچه تدی طرح دار

1- پنبه:
پنبه یکی از پارچه های راحت و نرم روی بدن ماست، برای تمام فصول سال نیز مناسب است، در تابستان قابلیت جذب عرق را دارد و در زمستان احساس گرما به ما می دهد.

2- ابریشم:
یکی از پارچه های مجلل است، بافتی نرم و براق دارد و برای تمام فصول سال مناسب است و باعث راحتی و سازگاری با بدن و دمای هوا می شود.

3- کتان:
این یکی از معروف ترین پارچه های طبیعی است که از پارچه کتانی در تولید لباس، مبلمان و اثاثیه و همچنین پرده استفاده می شود. استفاده از آن برای افراد مبتلا به آلرژی ترجیح داده می شود زیرا هیچ گونه حساسیتی برای آنها ایجاد نمی کند.

4- پشم:
پشم یکی از پارچه هایی است که در فصل زمستان فقط به دلیل قابلیت گرمایش استفاده می شود، سبک وزن، محکم، شکسته و چروک نمی شود و عرق را جذب می کند. پشم در تولید لباس، فرش، فرش و پتو

5- پوست:
پارچه لوکس، نرم در لمس، نرم و راحت، مناسب برای تمام فصول.