با مصرف روزانه سیب درختی درجه یک شادی و نشاط را به چشمان خود بیاورید

درختان نهالستانی خفته، ریشه برهنه و یک ساله با سیستم ریشه خوب بخرید. کوتوله ها و نیمه کوتوله ها طی 3 تا 4 سال تولید می کنند و 1 تا 2 بوشل در سال تولید می کنند.

درختان با اندازه استاندارد در عرض 5 تا 8 سال، 4 تا 5 بوشل سیب در سال تولید می کنند.

تنوع سیب درختی درجه یک انتخابی باید بر اساس ویژگی های میوه، زمان گلدهی و سازگاری گرده باشد. با یک نهالستان محلی مشورت کنید تا ببینید کدام درختان در منطقه شما گرده افشان متقابل بالقوه هستند.

برای بهترین نتیجه، یک “Grimes Golden”، “Golden Delicious”، “Red Delicious” یا “Winter Muz” را در کاشت خود بگنجانید. این گونه ها گرده افشان شناخته شده اند.

درختان کراباس در صورتی که همزمان با رقم مورد نظر شکوفا شوند، می توانند به عنوان گرده افشان نیز استفاده شوند.

کاتالوگ های مهدکودک نمودارهای گرده افشانی را ارائه می دهند.
اکثر گونه های سیب خود یا گل هایی از همان گونه های سیب را گرده افشانی نمی کنند. این مستلزم کاشت حداقل دو گونه مختلف درخت سیب نزدیک به یکدیگر است تا زنبورها بتوانند گرده افشانی کنند.

(در واقع برخی از انواع درخت سیب خود گرده افشانی وجود دارد، اگر واقعاً فضا ندارید. با این حال، حتی این درختان سیب نیز در صورت گرده افشانی متقابل، میوه بیشتری خواهند داد.)

سیب
همچنین نحوه استفاده از سیب خود را در نظر بگیرید: آیا عاشق پختن پای سیب هستید؟ یا، شاید شما فقط سیب می خواهید که طعم آن بسیار بهتر از چیزی باشد که می توانید در یک فروشگاه مواد غذایی بخرید. برای اطلاعات بیشتر بهترین سیب برای پخت را ببینید.

یک درخت کوتوله جوان حدود 1/2 بوشل میوه تولید می کند – و حتی کمتر وقتی که درخت بخشی از پرچین سیب باشد. بنابراین، اگر به پختن تعداد زیادی پای سیب «Cox’s Orange Pippin» علاقه دارید، باید چندین درخت از این نوع را بکارید تا میوه کافی داشته باشید.
اگر هدف آشپزی خاصی ندارید، سعی کنید یکی از انواع مختلف را بکارید که در تمام فصل برداشت می رسند. سپس می‌توانید از مزه‌های منظم سیب لذت ببرید و همچنان میوه کافی برای «بهم ریختگی» سیب‌های پخته در دسترس داشته باشید.

از باغداران محلی در مورد گونه هایی که در منطقه شما خوب عمل می کنند، مشاوره بگیرید. بخش عمده ای از برنامه ریزی خود را از روی یک صندلی راحتی انجام دهید، با نیم دوجین کاتالوگ مهد کودک در دامان خود!
برداشت