اولین روبالشتی تولید شده در جهان متعلق به مصر باستان است!

چگونه یک روبالشی درست کنیم
به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.
امروز یک پروژه خیاطی فوق العاده آسان برای شما داریم! من به شما نشان خواهم داد که چگونه دوخت روبالشتی درست کنید! داشتن این مهارت بسیار مفید است.

اخیراً در حال بررسی کمد کتانی خود بودم و متوجه شدم که زمان یک به روز رسانی بزرگ فرا رسیده است. همه روبالشی‌های نامتناسب و لکه‌دار را دور انداختم و چند پارچه زیبا انتخاب کردم تا با آن‌ها بالش‌های جدید درست کنم.

من با یک رنگ خنثی خوب و الگوی راه راه رفتم، اما می‌توانید پارچه‌ای را انتخاب کنید که با دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد یا یک رنگ پر جنب و جوش انتخاب کنید تا کمی کنتراست ایجاد کنید.

من واقعاً خوب هستم که هر چند سال یک بالش جدید تهیه کنم، اما اغلب از روبالشی ها غافل می شوم. این پروژه به من چراغ سبز داد تا چند الگوی تازه را به کمد کتانی خود اضافه کنم و عالی شد.

می توانید اینها را در حدود 15 دقیقه یا کمتر درست کنید. روبالشی ها از آن دسته چیزهایی هستند که هرگز نمی توانید آن را زیاد داشته باشید.

من همچنین تعدادی را درست کردم که با دکور اتاق مهمانم مطابقت داشته باشد، اما برای هر جای دیگری این الگو خوب خواهد بود.

اگر تازه شروع به خیاطی کرده اید، این یک پروژه عالی است! به یاد می‌آورم زمانی که برای اولین بار شروع به کار کردم، برای یافتن پروژه‌های آسان که مفید هم بودند، تلاش می‌کردم.

ساختن روبالشی خود یک مهارت فوق العاده است که می توانید برای سال های آینده از آن استفاده کنید.

  • منابع:
  1. How to Sew a Pillowcase for Beginners: An Easy DIY Project