استفاده از پسته احمد آقایی برای از بین رفتن حشرات موزی!!

پسته در کجا استفاده می شود؟
مردم حتی قبل از دوران ما شروع به خوردن پسته در غذا کردند.

در زمان های قدیم، این آجیل ها کمتر از امروز محبوبیت نداشتند، همانطور که از نام های متعدد آنها گواه است.

به عنوان مثال، در میان چینی های باستان آنها به عنوان “آجیل خوش شانس”، در میان یونانیان – به عنوان “میوه جادویی” شناخته می شدند، و در میان ایرانیان آنها نماد خرد و ثروت بودند.

راه های خوردن پسته احمد آقایی به چند صورت انجام می شود.
امروزه آجیل اغلب به شکل نمکی – در کیسه های بسته بندی و وزن فروخته می شود.

پسته به عنوان یک میان وعده سریع استفاده می شود. این گزینه بسیار سالم تر و مغذی تر از کراکر، چیپس، تخته شکلات و سایر تنقلات است.

در عین حال، به دلیل عدم وجود کلسترول، این محصول رژیمی است و به حفظ وزن طبیعی کمک می کند.
آجیل شور یک میان وعده محبوب آبجو است. آنها طعم ظریفی دارند که بر تلخی دلپذیر نوشیدنی کف آلود تأکید می کند.

پسته

باید اضافه کرد که پسته را نیز می توان به عنوان یک افزودنی نفیس برای شراب های گازدار سرو کرد، همانطور که در تعدادی از رستوران های معتبر انجام می دهند. در این صورت مرسوم است که مغزها را با آبلیمو بریزید.

آجیل به طور گسترده در شیرینی پزی استفاده می شود. هسته های خرد شده به عنوان رویه یا طعم دهنده برای کیک، بستنی، شیرینی های شیرین استفاده می شود.

توجه ویژه سزاوار شکلات نخبه با پسته است. از آجیل در تهیه غذای اول و دوم و همچنین سالاد استفاده می شود. به خصوص اغلب آنها غذاهای گوشت گاو، خوک و مرغ را تکمیل می کنند.

مغز پسته نیز برای تولید روغن نباتی فرآوری می شود. استفاده از این محصول در مواد غذایی به خصوص برای افرادی که رژیم دارند بسیار مفید است. علاوه بر این، از این روغن می توان برای غنی سازی لوسیون ها، کرم ها و سایر لوازم آرایشی استفاده کرد.