استفاده از ایزوگام توان بام شرق در ساخت انواع کاردستی های ساده!

خانه دانش تاسیسات و مواد نیاز به عایق رطوبتی در ساخت و ساز
نیاز به عایق رطوبتی در ساخت و ساز

احساس بسیاری از توسعه دهندگان املاک این است که ایزوگام توان بام شرق پرهزینه و غیر ضروری است.

با این حال اقدامات درمانی پرهزینه برای بسیاری به درس دردناکی تبدیل می شود. بتن به دلیل تخلخل نسبی خود می تواند به آب و سایر مواد شیمیایی اجازه نفوذ به آن بدهد.

در صورت عدم مراقبت، این می تواند منجر به خراب شدن ساختمان شود.

به گفته بیل پالمر، کارشناس ساختمانی، منشأ اکثریت قریب به اتفاق مشکلات فونداسیون آب است. جدا از سوختن، شاید بدترین اتفاقی که ممکن است برای یک ساختمان مسکونی یا یک ساختمان بیفتد، مشکل فونداسیون باشد.

خاک مرطوب زیر پی می تواند متورم شود یا استحکام خود را از دست بدهد.

این یکی از دلایل خشک نگه داشتن فونداسیون است. شایان ذکر است که انجام صحیح آن در بار اول بسیار مهم است، زیرا بازگشت برای رفع آن امری پرهزینه است.

ایزوگام توان بام شرق

همه بخش ها
بنابراین توصیه می شود که بتن ضد آب باشد. با این حال، انتخاب بهترین راه برای ضد آب بودن بتن همچنان یک کار دلهره آور برای اکثر توسعه دهندگان بوده است.

با اطمینان از جلوگیری از عبور آب در بتن و مقاومت در برابر فشار هیدرواستاتیک، بتن را می توان از سمت مثبت (خارجی)، سمت منفی (داخلی) یا از داخل خود بتن (سیستم های یکپارچه) ضد آب کرد.

در بیشتر موارد، پرکاربردترین فناوری سمت مثبت، عایق رطوبتی غشایی ورق است. با این حال، شکست ها و محدودیت های آن نیز رایج و پرهزینه هستند.

این امر اکثر پیمانکاران را از پذیرش آن منصرف کرده است.

Beal یک تولید کننده محصولات ضد آب، 25 سال پیش Mortex را توسعه داد، ملات معدنی که ترکیبی از زیبایی‌شناسی است که شامل سایه‌ها، رنگ‌ها، رنگ‌های مختلف است.

و ویژگی های فنی که عبارتند از: ضخامت ریز، مقاومت در برابر سایش، انعطاف پذیری و چسبندگی.