آیا در افراد دیابتی بذر گشنیز می تواند جایگزین مناسبی برای انسولین باشد؟

همانطور که می دانید بذر گشنیز برای افراد دیابتی بسیار مفید می باشد و می تواند به کنترل قند خون آنها کمک کند. حال در ادامه این مطلب آراد برندینگ قصد دارد به این سوال پاسخ دهد که آیا در افراد دیابتی بذر گشنیز می تواند جایگزین مناسبی برای انسولین باشد یا خیر؟

قیمت بذر گشنیز به دلیل فروش نوسانات بازار و تغییرات قیمت ارز دستخوش تغییراتی شد اما این مسئله نتوانست بر میزان فروش آن تاثیر چشمگیری گذارد، چرا که مردم با آشنایی که از خواص این گیاه داشتند به هیچ قیمتی حاضر نشدند از آن دست بکشند که این امر موجب حفظ جایگاه این گیاه در میان مردم شد.

با توجه به بالا بودن خرید بذر گشنیز در ایران بسیاری از باغداران به پرورش و فروش این محصول مشغول شدند و امروزه سودهای بسیار زیادی از این طریق بدست آوردند. بخصوص که با پیشرفت علم و کشف خواص بیشتری از این گیاه، فروش آن نیز بطور روز افزون افزایش می یابد.

به همین خاطر مراکز خرید بذر گشنیز در سراسر ایران گسترش یافته و بسیاری از عرضه کنندگان این محصول به صورت حضوری و اینترنتی به فروش بذر گشنیز می پردازند تا هم رونقی به بازار این گیاه ببخشند و هم مشتریان راحت تر و با اطمینان خاطر بیشتر بتوانند محصول خود را سفارش دهند.